Цвет фона под заголовком
Четвер, 06.05.2021, 19:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Міжрічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Серпень » 23 » Звіт директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів за 2019-2020 н. р.
09:45
Звіт директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів за 2019-2020 н. р.

ЗВІТ

директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Штумпфа Юрія Михайловича

перед педагогічними працівниками Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

та громадськістю села Міжріччя за

2019 - 2020 н. р.

                                                                                  Шановні батьки, колеги по роботі!

               Для мене щорічний звіт перед громадськістю та педагогічним колективом – завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу школи, її адміністрації і директора для мене є завжди важливою. Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, наказами Міністерства освіти і науки України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього закладу.

2019-2020  навчальний рік дуже відрізняється від усіх попередніх. Маленький вірус вніс глобальні зміни у політичне, економічне, культурне життя країн нашої планети. Інакше був побудований й освітній процес у березні – травні 2020 року. Впровадження технологій дистанційного навчання протягом майже трьох місяців стало випробуванням не тільки для здобувачів освіти, а й учителів та батьків. Але педагогічний колектив Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів впорався з цим викликом, і на думку школярів та їхніх батьків – заняття, які були проведені з використанням технологій дистанційного навчання, мали свої  недоліки і переваги. Але попри все, ніщо не може поки що замінити безпосереднє живе спілкування дитини та педагога.

Педагогічний колектив школи протягом 2019 - 2020 навчального року проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з реформою освіти: Законами України «Про освіту», «Про  загальну середню освіту», концептуальними засадами реформування середньої школи «Нова українська школа», новим Державним стандартом початкової освіти, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення освітнього процесу та його результативність. У 2019 - 2020 навчальному році продовжувалася робота спрямована на вдосконалення освітнього процесу, створення сприятливих умов для розкриття здібностей і нахилів учнів, формування їх навчальних та життєвих компетенцій.

                   У школі існують давні хороші традиції: повага до особистості учня, тісний контакт з батьками, у більшості вчителів – високе почуття відповідальності та професіоналізм.

    Протягом 2019 - 2020 навчального року школа працювала за п’ятиденним робочим тижнем. Станом на 04 вересня 2019 року в школі нараховувалось 11 класів, в яких навчалось 200 здобувачів освіти. На протязі року із школи вибуло 3 здобувачі освіти, зараховано 3 здобувачі освіти і на кінець 2019 – 2020  навчального року в школі навчалось 200 здобувачів освіти. Випущено із школи 22 здобувачі освіти (9 клас – 13 здобувачів освіти, 11 клас – 9 здобувачів освіти). Відповідно до наказу № 134 від 02.09.2019 року по Міжрічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів «Про організацію роботи групи дітей 5-ти річного віку до школи у 2019 –2020 н. р. до системного навчання у школі» було організовано групу підготовки дітей  п’ятирічного віку до школи в якій навчалося 15 дітей, що становить 83,3 % від загальної кількості, 3 дитини виховувалися в дитячому садочку «Дзвіночок», що становить 16,7 %. В цілому всі діти 5-річного віку охоплені навчанням.  Відповідно до наказу від 02.09.2019 року № 135 «Про організацію індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж)» було організовано індивідуальне навчання (педагогічний патронаж) з 5 здобувачами освіти: Тимків Вікторією Михайлівною (2 клас), Лесівим Петром Вікторовичем (4 клас), Дяків Діаною Володимирівною (6 клас), Кулаком Олександром Миколайовичем (8 клас), Гвоздяком Василем ігоровичем (8 клас). Відповідно до наказу по Міжрічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 02.12.2019 року з 02.12.2019 року було організоване індивідуальне навчання на дому (педагогічний патронаж) із здобувачкою освіти 2 класу Галик Лілією Василівною. Велика увага дирекції школи приділялась якісному складу вчителів, що працюють з школярами вдома. Індивідуальні навчальні плани здобувачів освіти розроблялись згідно відповідних програм з предметів. Слід зазначити, що організація освітнього процесу за індивідуальною формою (педагогічний патронаж) повинна забезпечувати не тільки певний освітній рівень дитини, відповідно до її здібностей, можливостей, а й розвивати соціальну компетентність дитини, шляхом залучення до участі у виховних заходах. Для реалізації особистісно – орієнтованого освітнього процесу в школі здобувачі освіти 10 – 11 класів навчалися протягом 2019 – 2020 н.р. в Болехівському МНВК.

    На виконання наказу по Міжрічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 12.09.2020 року № 145 «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками школи в 2019 – 2020 н. р.», враховуючи індивідуальні можливості вчителів, рівень їх методичної і професійної підготовки, дирекцією школи була проведена належна робота, яка дала певні позитивні результати.

   Метою методичної роботи в 2019 – 2020 навчальному році було продовжити роботу педагогічного колективу над науково-методичною проблемою «Підвищення ефективності освітнього процесу через впровадження новітніх технологій навчання, активізації творчого пошуку щодо підготовки компетентного випускника».

   Головними напрямками методичної роботи були:

  • надання професійної методичної інформації;
  • підтримка інноваційної діяльності вчителів;
  • організація підвищення кваліфікації вчителів (включаючи навчання за дистанційною формою);
  • діагностична діяльність щодо якості навчання;
  • моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти.

   Впродовж 2019 – 2020 навчального року проводився постійний аналіз роботи

педагогічних працівників, динаміка навчальних досягнень здобувачів освіти, рівень професійного росту вчителів (відкриті уроки, різноманітні заходи , виступи, тощо), застосування у їх роботі інноваційних технологій. Такий моніторинг дав змогу проаналізувати роботу не тільки педагогічних працівників, але й навчальні досягнення здобувачів освіти.

    Для забезпечення систематичного і кваліфікованого методичною роботою, у школі затверджено склад методичного об’єднання вчителів початкових класів, до якого входять керівник (Савків Т. І.) та вчителі початкових класів,методичне об’єднання класних керівників, до складу якого входять керівник (Настасяк Л. В.) та класні керівники 5-11 класів.

    Так, на засіданнях методичного об’єднання вчителів початкових класів вивчалися та обговорювалися питання вивчення нормативних документів та програм, які регламентують роботу початкової школи в НУШ, опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, організація взаємного відвідування уроків вчителями з метою обміну досвідом роботи, впровадження інноваційних технологій у освітній процес школи.

               Відповідно до наказу управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради від 12 березня 2020 року № 75-а «Про призупинення освітнього процесу в освітніх закладах Болехівської міської ради», з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 у школі було призупинено освітній процес. Дирекцією школи було організоване дистанційне навчання з використанням технологій дистанційного навчання, внесено корективи в навчальні плани занять, організовано роботу педагогічних працівників відповідно до навантаження та видано відповідні накази по школі. З учителями було проведено нараду з питань організації дистанційного навчання з використанням технологій дистанційного навчання. Вчителями був розроблений індивідуальний план роботи на період карантину, а класними керівниками 1-11 класів створено відповідні групи на кожен окремий клас у соціальній мережі Viber. Також класними керівниками 1-11 класів дистанційно інформаційно-розяснювальна робота із здобувачами освіти та їх  батьками з питань профілактики та запобігання поширенню коронавірусу  COVID-19. Одним із суттєвих недоліків використання технологій дистанційного навчання було те, що окремі здобувачі освіти не мали можливості підключитися до мережі Інтернет.

               Члени методичної ради школи впродовж 2019 – 2020 навчального року брали участь у підготовці і проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів та інших виховних заходів. 

               Однак, у здійсненні методичної роботи мали місце окремі недоліки:

  • окремими вчителями недостатньо чітко спланована робота з обдарованими дітьми, до участі  у міських олімпіадах з більшості предметів обиралися одні і ті ж здобувачі освіти;
  • вчителі відмовилися брати участь у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року 2020», що у перспективі залишається питанням над яким потрібно працювати;
  • педагогічні працівники недостатньо висвітлюють свою роботу на сайті школи або у відповідних групах у соціальних мережах.

Виховна робота в школі проводилася згідно з планом роботи школи на 2019 – 2020 навчальний рік. Основні напрямки виховання у школі спрямовані на виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Положення про загальноосвітній навчальний заклад від 27.08.2010 року № 778, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 року № 243, Концепції національно-патріотичного виховання молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 року № 641 та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.

З метою формування ціннісного ставлення до людей, сімї та себе проведено:

  • заходи до Дня людини похилого віку;
  • заходи до Дня інвалідів;
  • заходи до Міжнародного жіночого дня;
  • конкурс малюнків «Діти проти насильства».

Усі класні керівники беруть участь у методоб’єднанні класних керівників. колективна робота дозволила класним керівникам оволодіти різними виховними засобами, що сприяють максимальній реалізації педагогічних можливостей у розвитку індивідуальних якостей особистостей.

У школі вже стало традицією проведення таких заходів – Свято першого дзвоника, День вчителя, Свято осені, Новорічні ранки та вечори, День захисника Вітчизни, День Перемоги, День матері, Свято останнього дзвоника.

Протягом жовтня – листопада 2019 року проведено заходи: «Спасибі Вам, що Ви на світі є…» - до Дня вчителя, «Десь там далеко на Волині…» - до річниці утворення УПА, конкурс патріотичної пісні і строю «Козацькому роду нема переводу» - посвята в козачата, «А ми тую стрілецькую славу збережемо…» - до річниці ЗУНР, «Наша мова соловїна», «Ні хреста, ні труни, а ні тризни…» - до річниці голодомору.

Грудень розпочато заходом «Хочеться хлопята в армії служить…» - захід до Дня захисника Вітчизни.

Новорічні та Різдвяні свята традиційно розпочалися святом Святого Миколая «Ой хто, хто Миколая любить…», «Благослови, Боже, нас на Новий рік» - розколяда, новорічне дійство «Добрий вечір тобі, пане господарю…», конкурс вертепів, віншувальна група.

У січні проведено святкову лінійку до соборності України, до річниці боїв під Крутами «На вас завзятці-юнаки, що розлюбили Україну…», «Мелодія двох сердець» - до Дня закоханих, до вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні – «Живе лиш той, хто не живе для себе, хто для других виборює життя», лінійка до Міжнародного дня рідної мови, «Але безсмертна, вічна ти!» - літературна композиція до річниці з дня народження Лесі Українки.

У березні – травні здобувачі освіти та вчителі школи пішли на вимушений карантин у звязку з пандемією коронавірусу у світі. Виховні заходи проводилися в он-лайн режимі.

Протягом року у школі активно працювала Рада профілактики правопорушень. Щомісяця проводилися засідання ради на яких розглядалися питання порушення статуту школи, відвідування здобувачами освіти школи, робота класних керівників щодо попередження жорстокості та насильства над дітьми, робота з дітьми, які потребують особливої уваги, розгляд конфліктних ситуацій, робота з батьками.  

Велика робота дирекцією школи проводилася щодо здійснення всеобучу та обліку дітей шкільного віку та здобувачів освіти. Даний напрямок роботи здійснювався відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів». Згідно рішення виконавчого комітету Болехівської міської ради від 26.09.2019 року № 85 «Про проведення обліку дітей шкільного віку та учнів на території Болехівської міської ради» за Міжрічанською ЗОШ І-ІІІ ступенів закріплена територія обслуговування с. Міжріччя. По даному питанню дирекція школи працює в тісному контакті з виконкомом Міжрічанської сільської ради. Розпорядженням № 5 від 18.07.2019 року виконкому Міжрічанської сільської ради створено робочу групу в кількості 6 чоловік. Дирекцією школи робиться систематичний аналіз щодо збереження контингенту здобувачів освіти до одержання ними повної загальної середньої освіти, а також контролюється процес подальшого навчання і працевлаштування випускників 9, 11 класів. Випускники 9 класу 100% навчаються для здобуття повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації на державній формі навчання.

         Протягом 2019 - 2020 н. р. в школі працювало 6 гуртків: вокальний, «Художнє слово», танцювальний, фольклорно-етнографічний, «Юний пожежний», гурток козацько-лицарського виховання «Джура».

Всього було охоплено гуртковою роботою 109 школярів, що становить 54 % від загальної кількості здобувачів освіти. Участь у гуртках має великий вплив на розвиток творчого потенціалу дітей, на здійснення військово-патріотичного, екологічного, культурно-естетичного виховання. Серед учасників гуртків є:

  • 5 дітей-напівсиріт;
  • 11 дітей з багатодітних сімей;
  • 6 дітей з неповних сімей;
  • 24 обдарованих дітей.

Кожен керівник гуртка користувався програмою затвердженою МОіН

України та використовував цікаві та змістовні плани роботи. Заняття проводилися згідно з графіком роботи гуртків. Усі гуртки паспортизовані. На заняттях спостерігалася налаштованість дітей на роботу, тісний контакт між ними та керівниками, атмосфера доброзичливості, уваги та поваги один до одного. Заняття мали чітку структуру, були змістовні, методично грамотні.

               Під час пандемії коронавірусу керівниками гуртків проводилася робота з використанням технологій дистанційного навчання. Як і щороку на першому заняття було проведено вступні інструктажі з вихованцями гуртків, кожен виїзд на змагання, конкурси, фестивалі, концерти здійснювалися з попереднім інструктажем дітей, повідомленням батьків.

               Варто відмітити роботу вокального гуртка. Учасники гуртка зайняли ІІ місце у міському етапі обласного конкурсу фольклорно-етнографічних колективів. Тимків Марта, учениця 5 класу, учасниця гуртка стала лауреатом І етапу обласного конкурсу «Пісенний водограй».

         Користуються популярністю у школі фольклорно-етнографічний гурток, учасники якого працюють на базі музею «Берегиня». Вони збирають зразки народної творчості рідного краю, поповнюють ними музей, кожен з них є вмілим екскурсоводом у музеї. У музеї було організовано виставку-конкурс вишиваних рушників, проведено дійство «Україна колядує» та проект «Мені сорочку мама вишивала». Учасниками гуртка «Художнє слово» було проведено загальношкільний захід до річниці голодомору «Ні хреста, ні труни, а ні тризни…» та літературну композицію «Живе лиш той, хто не живе для себе, хто для других виборює життя», присвячену Героям небесної Сотні.

               Школярі 9 – 11 класів є учасниками гуртка «Джура». Вони беруть активну участь у міських конкурсах, змаганнях, походах, турнірах. Щороку у школі проводиться конкурс строю та пісні до Дня захисника Вітчизни та посвята у козачата.

               Танцювальний гурток, як єдиний гурток для здобувачів освіти початкової школи, користується великою популярністю. Учасники гуртка взяли активну участь у святі «Нехай святиться вчителя імя та зустрічі поколінь.

               Школа укомплектована педагогічними кадрами на 100%. Освіта всіх педагогічних працівників відповідає посаді предмету, який вони викладають. На початку 2019 – 2020 навчального року освітній процес в школі здійснювали 31 педагогічний працівник. З них 3 педагогічні працівники працювали по строковому трудовому договору, один – за сумісництвом. Білінська Маріанна Ігорівна звільнена з роботи за власним бажанням 26 грудня 2019 року (наказ № 35 від 16.12. 2019 року по Міжрічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів). 04 лютого 2020 року на посаду вчителя англійської мови з неповним тижневим навантаженням по строковому договору прийнята Адамчук Маряна Юріївна. З 29 травня 2020 року в зв’язку з закінчення строку трудового договору звільнені з роботи Штумпф Христина Василівна – соціальний педагог, Адамчук Мар’яна Юріївна – вчитель англійської мови, Стецюк Володимир Михайлович – вчитель образотворчого мистецтва, Чех Лідія Степанівна – вчитель біології.

Станом на 02 вересня 2019 року 4 вчителі знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до 3 років, 1- у відпустці по догляду за дитиною до 6 – ти років. В школі працює 7 педагогів пенсіонерів.

  Кількісний і якісний склад педагогічних працівників Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2019 - 2020  н. р.: кількість педагогічних працівників  - 31, повну вищу освіту мають 29 педагогічних працівників, базову вищу –2 вчителі.

        Стаж роботи:                     

  • до 3 років – 2 – 6,5 %;
  • від 3 до 10 років – 5 – 16,1 %;
  • від 10 до 20 років – 6 – 19,4 %;
  • від 20 і більше – 18 – 58 %.

        Якісний склад педагогічних працівників:

  • «спеціаліст» - 6 – 19,4 %;
  • «спеціаліст ІІ категорії» - 1 – 3,2 %;
  • «спеціаліст І категорії» - 7 – 22,6 %;
  • «спеціаліст вищої категорії» - 17 – 54,8 %;
  • педагогічне звання «старший вчитель» - 11 – 35, 5 %.

                Атестація педагогічних працівників в 2019 - 2020 році проводилася за планом, згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України. Під час проведення атестації не допускалися порушення дотримання положення про атестацію. Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечувалося доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації. В 2019 - 2020 році атестувалося 5 вчителів. Згідно рішення атестаційної комісії І рівня від 31.03.2020 року протокол № 4 присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» вчителю історії та правознавства Гасяк Марії Михайлівні, присвоєно 11 тарифікаційний розряд Галик Оксані Михайлівні – вчителю початкових класів та керівнику гуртка з предмету «Захист Вітчизни» Певкіну Сергію Анатолійовичу. Відповідно до наказу управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради від 09.04. 2020 року № 82 «про підсумки атестації педагогічних працівників та керівних кадрів у 2020 році» підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вчителям початкових класів Чекаловській Тетяні Львівні та Савків Тетяні Іванівні, підтверджено відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший вчитель» вчителю початкових класів Галик Оксані Михайлівні.

          З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань у школі організовано гаряче харчування учнів 1-11 класів. Шкільний кухар З. Чикаловська намагається створити домашню затишну атмосферу під час обідів. Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набираються нових сил та здоров’я. Всі бажаючі учні 1-11 класів (194) протягом 2019 - 2020 навчального року були охоплені гарячим харчуванням (обід). Безкоштовно харчуються діти пільгових категорій (в середньому 15 дітей). Вартість обіду становила 15 грн. Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим. Випадків порушення термінів реалізації продуктів не було. Столи накривають згідно графіка. Діти перебувають у їдальні в супроводі вчителів. Медична сестра школи Корпан Христина Андріївна та відповідальна за харчування заступник директора школи з виховної роботи Цюцюра Любов Миколаївна ретельно слідкують за санітарним станом приміщення їдальні, дотриманням меню. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Протягом 2019 - 2020 навчального року харчувались безплатно діти пільгових категорій – діти позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей та діти які мають інвалідність по захворюванню, пов’язаному з наслідками аварії на ЧАЕС, діти учасників АТО (на кінець лютого 2020 року 9 дітей) згідно наказу управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради  від 15.01.2019 року № 16 «Про внесення змін до наказу від 22.08.2018 року», № 192 «Про організацію харчування дітей дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

         Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для медичного забезпечення здобувачів освіти та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно у дитячій поліклініці Болехівської ЦМЛ діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні – серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксуються в санітарних медичних книжках встановленого зразка, які реєструються і зберігаються в школі в медичної сестри Корпан Христини Андріївни.

         У школі проводяться заходи щодо здорового способу життя: запобіганню курінню, вживання алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей, де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

         У навчальному закладі проводиться певна робота з дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. У 2019 - 2020 навчальному році безпечне проведення освітнього процесу здійснювалось згідно положення про організацію роботи з охорони праці. Здобувачі освіти та вчителі дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з здобувачами освіти та інструкції з охорони праці для вчителів. Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій освітнього процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі. Дирекцією школи видано наказ від 14.08.2019 року № 102 « Про створення постійно діючої технічної комісії з обстежень приміщень і споруд», яким на період 2019 - 2020 навчального року була призначена комісія з контролю забезпечення експлуатації приміщень та споруд. По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Щороку проводиться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед здобувачів освіти, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно проводяться цільові інструктажі з школярами перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі є в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. В кабінетах фізики, хімії, інформатики, спортивному залі є необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенди по безпечній поведінці та куток цивільного захисту. За навчальний рік під час освітнього процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.

         В школі протягом 2019 – 2020 навчального року дирекцією школи проводилася певна робота на реалізацію вимог чинного законодавства щодо захисту інтересів неповнолітніх та забезпечення прав і свобод учасників освітнього процесу. Надається соціальна підтримка та допомога дітям пільгових категорій. З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувалися за місцем проживання. Проводилася виховна, профілактична та корекційна робота. Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, педагога-організатора, практичного психолога, дирекції школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками. В 2019-2020 навчальному році соціальний паспорт школи мав такий вигляд: всього учнів – 200.

         З них:

  • діти позбавлені батьківського піклування – 0 ;
  • діти-інваліди – 8;
  • діти батьки яких постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС – 1;
  • діти напівсироти – 8;
  • діти одиноких матерів – 9;
  • діти з малозабезпечених сімей – 7;
  • діти з багатодітних сімей – 59;
  • діти батьки яких були учасниками АТО – 2.

         Щодо дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо правопорушень з їхнього боку можу сказати наступне: в школі наказом директора щорічно створюється рада профілактики правопорушень, яка працює на підставі розробленого Положення. На засідання ради профілактики запрошуються здобувачі освіти, які схильні до правопорушень, порушники дисципліни на уроках та їх батьки. Частими гостями в школі є представники правоохоронних органів, які проводять з дітьми бесіди, консультації.

         Стан дитячого травматизму, питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Протягом навчального року у закладі не зафіксовано жодного випадку травматизму дітей. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

         Виховання здобувачів освіти в школі і сім’ї – щоденний нерозривний зв’язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у освітньому процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу. Класні керівники співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв’язок через щоденники, мобільний телефон; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень». Традиційними формами роботи з батьками є індивідуальні бесіди, засідання батьківських комітетів, батьківські збори.

         В 2019 - 2020 навчальному році педагоги та здобувачі освіти продовжували працювати в напрямку «Волонтерства»: збирали та відправляли продукти та необхідні речі бійцям в зону ООС.

         Щодо дисциплінарної практики та аналізу звернень громадян з питань діяльності навчального закладу, моє реагування, як керівника школи на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування можу сказати наступне: у школі є журнал обліку звернень громадян, діє сайт школи для висвітлення освітнього процесу та зворотнього зв’язку з громадськістю. На батьківських зборах батьки мають можливість висловити побажання щодо покращення освітнього процесу в школі.

         Адміністрацією школи ведеться певна робота щодо залучення школярів до навчання, відвідування школи. Дане питання розглядалось на виробничих нарадах, класних, загальношкільних, батьківських зборах. Соціальним педагогом школи та класними керівниками 1-11 класів ведуться журнали обліку відвідування дітьми школи. Проте дирекції школи слід звернути увагу вчителів на проведення тематичних рейдових перевірок і аналізувати відсутність дітей на уроках. Слід також аналізувати причини спізнень і вести тісну співпрацю з батьками (записи класних керівників в учнівських щоденниках, підписи батьків). Відвідування учнів повинен аналізувати й учнівський комітет школи. Результати рейдів – аналізів висвітлювати  в загальношкільній пресі. В цілому відвідування здобувачами освіти школи є задовільним.

         В школі успішно реалізовується річний план роботи школи. Школа працювала  за складеним розкладом уроків, який затверджено в Держпродспоживслужби у м. Болехові. Дирекцією школи протягом 2019 - 2020 н. р. здійснювався контроль за освітнім процесом, а також за виконанням нормативних, директивних документів та власних рішень. Ведеться журнал вхідної та вихідної документації. Протягом 2019 - 2020 н. р. проведено 9 засідань педагогічних рад, реалізація рішень педрад постійно контролюється дирекцією школи. Однак не завжди розробляються заходи щодо виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад. Дирекцією школи видаються обов’язкові накази на початок та завершення навчального року, здійснюються різні види контролю за освітнім процесом: тематичний, поточний, узагальнюючий, вибірково – моніторинговий, індивідуальний, систематично відвідуються уроки, проводиться їх глибокий аналіз, створюються умови для зростання професійної майстерності вчителя. Налагоджена співпраця дирекції школи з органами місцевого самоврядування, громадськістю, церковною громадою. Проблеми школи вирішуються спільно з загальношкільними та класними батьківськими комітетами, радою школи.

         Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота здійснюється під час освітнього процесу, а саме:

  • розширення знань про професію на уроках, з мережі Інтернет;
  • зустрічі з викладачами різних навчальних закладів ІІ-ІV рівня акредитації;
  • проведення анкетування з вибору професії.

          Також є профорієнтаційний куточок, який містить цікаві інформаційні матеріали.

         Для ефективнішої організації освітнього процесу в школі використовуються 27 комп’ютерів, 2 принтери, 1 сканер, ксерокс, 2 ноутбуки, мультимедійна дошка, 2 плазмові телевізори. Школа підключена до мережі Інтернет.

         Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом школи залишається незмінним завдання підвищення якості знань здобувачів освіти:

  • через покращення якості, удосконалення освітнього процесу;
  • використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Інтернет;
  • підвищення мотивації навчання з боку дітей та батьків;
  • підготовка здобувачів освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.

         Незважаючи на вік закладу та його зношеність дирекція школи спільно з колективом вчителів та батьків постійно працює над вдосконаленням матеріально-технічної бази, підтримання його в технічному стані. Фінансова криза теж відіграє тут свою роль. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичнішою через брак коштів. За допомогою обласного депутата Макоти Галини Зеновіївни площадка перед школою викладена бруківкою (320 м2). За сприяння міського голови Богдана Мельника та начальника управління освіти Ігоря Сайка замінено 100 м деревяної огорожі на металічну. Протягом червня - серпня місяця 2020 року зроблено поточний ремонт класних кімнат. Придбано 3 нові  вогнегасники. На 1-ий клас в 2019 – 2020 навчальному році придбано 20 нових парт і стільців.

         Однак в діяльності закладу є проблеми які слід вирішувати:

  • забезпечення матеріально-технічної, навчальної бази для 1-го класу згідно з вимогами НУШ;
  • забезпечення навчальних кабінетів меблями, заміна класних дощок;
  • потребує оновлення оформлення коридорів, зокрема заміна світильників у коридорах школи на першому і третьому поверхах;
  • необхідно замінити розширювальний бак та один котел в паливній школи;
  • потрібно завершити  заміну дерев’яної огорожі школи.

         Завершуючи свій виступ, хочу запевнити вас, що я завжди намагатимусь реагувати на всі ваші звернення, зміцнювати ту атмосферу довіри, партнерства, яка вже склалася в колективі вчителів та школярів. І надалі, як директор школи, докладатиму всіх зусиль, щоб спільними зусиллями досягати нових успіхів у навчанні та вихованні школярів, утвердженні позитивного іміджу школи, у виконанні нею своєї головної місії – виховання і розвитку наших дітей, підготовки їх до самостійного життя.       

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 45 | Додав: 7klass_16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31