Цвет фона под заголовком
Неділя, 08.12.2019, 06:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Міжрічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Лютий » 25 » Звіт директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Штумпфа Юрія Михайловича
12:42
Звіт директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Штумпфа Юрія Михайловича

ЗВІТ

директора Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Штумпфа Юрія Михайловича

перед педагогічними працівниками Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

та громадськістю села Міжріччя за

2017-2018 н.р.

Міжрічанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, наказами департаменту освіти, науки, сім’ї та спорту, інших центральних органів виконавчої влади, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад та власним Статутом. Основним документом, що регулює освітній процес є річний план роботи школи, який є моделлю праці шкільного колективу для досягнення кінцевих результатів. Суть навчання і виховання в школі полягає в тому, щоб виявити, розвинути та формувати духовно багату, вільну, фізично здорову, творчо мислячу особистість, що володіє міцними знаннями за курс середньої школи; створити безпечні умови для навчання і виховання підростаючого покоління, яке зможе знайти своє місце в суспільстві.

Головна мета школи – створити умови для формування та розвитку високоінтелектуальної особистості з свідомою громадською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті. Школа надає можливість для реалізації індивідуальних, творчих потреб, оволодіння системою знань та практичних умінь і навичок . сприяю відродженню національних традицій, приділяє значну увагу духовному вихованню учнів, підвищенню їх морально – етичної і правової культури, загально – культурного рівня школярів. Ми намагаємось змінити акценти у системі освіти: поставити на перший план особистість дитини, її потреби та запити, йти не від знань до дитини, а навпаки – від дитини, від її можливостей до навчального предмета. Першим кроком до вирішення навчальних проблем розвитку школи вважаємо навчання педагогів мислити по – новому, усвідомлювати необхідність впровадження нового у навчання і виховання дітей. У школі існують давні хороші традиції: повага до особистості учня, тісний контакт з батьками, у більшості вчителів – високе почуття відповідальності та професіоналізм.

Протягом 2017-2018 навчального року школа працювала за п’ятиденним робочим тижнем. Станом на 01 вересня 2017 року в школі нараховувалось 11 класів, в яких навчалось 203 учні. На протязі року із школи вибуло 11 учнів (6 – переїзд батьків, 3 – перехід до вечірніх шкіл, 2 – перехід до інших учбових закладів),зараховано 1 учня і на кінець навчального року в школі навчалось 193 учні. Випущено із школи 25 учнів (9 клас – 17 учнів, 11 клас – 8 учнів). Відповідно до наказу № 127 від 01.09.2017 року по Міжрічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів «Про організацію роботи групи дітей 5-ти річного віку у 2017– 2018 н.р. до системного навчання у школі» було організовано групу підготовки дітей п’ятирічного віку до школи в якій навчалося 17 дітей, що становить 81 % від загальної кількості, 6 дітей виховувалося в дитячому садочку «Дзвіночок», що становить 19 %. В цілому всі діти 5-річного віку охоплені навчанням. Відповідно до наказу від 01.09.2017 року № 129 «Про організацію індивідуального навчання» було організовано індивідуальне навчання з 4 учнями: Дяків Діаною Володимирівною (4 клас), Кулаком Олександром Миколайовичем (6 клас), Гвоздяком Василем Ігоровичем (6 клас), Кулаком Євгеном Миколайовичем (8 клас). Велика увага дирекції школи приділялась якісному складу вчителів, що працюють з учнями вдома. Індивідуальні навчальні плани учнів розроблялись згідно відповідних програм з предметів. Слід зазначити, що організація освітнього процесу за індивідуальною формою повинна забезпечувати не тільки певний освітній рівень дитини, відповідно до її здібностей, можливостей, а й розвивати соціальну компетентність дитини, шляхом залучення до участі у виховних заходах. Для реалізації особистісно – орієнтованого навчального процесу в школі учні 10 – 11 класів навчалися протягом 2017 – 2018 н.р. в Болехівському МНВК. Велика робота дирекцією школи проводилася щодо здійснення всеобучу відповідно Постанови Кабінету Міністрів №646 від 12.04.2000р. «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку». Робота дирекції школи по даному питанню проводиться в співпраці з виконкомом Міжрічанської сільської ради. Видано наказ по школі №90 від 15.08.2017р. «Про призначення відповідальних осіб з обліку дітей та підлітків шкільного віку», яким відповідальними за облік дітей і підлітків шкільного віку призначен6о заступника директора школи з виховної роботи Цюцюру Любов Миколаївну, соціального педагога Тефнер Христину Богданівну та класних керівників 1-11 класів. Дирекцією школи робиться систематичний аналіз щодо збереження контингенту учнів до одержання ними повної загальної середньої освіти, а також контролюється процес подальшого навчання і працевлаштування випускників 9, 11 класів. Випускники 9 класу 100% навчаються для здобуття повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації на державній формі навчання.

Протягом 2017-2018 н. р. в школі працювало 4 гуртки художньо – естетичного та технічного напрямку, в які було залучено 70 учнів 5-10 класів: хоровий (керівник Стецюк Р. М.), художнього слова (керівник Капець Н. М.), фольклорно – етнографічний (керівник Паснак О. І.), юний пожежний (керівник Стецюк Р. М.) та гурток козацько – лицарського виховання «Джура» з предмету «Захист Вітчизни» (керівник Певкін С. А.), в трьох групах якого нараховувалося 31 учень 9-11 класів. Робота гуртків проводиться згідно планування затвердженого директором школи. Керівниками гуртків ведеться облік проведення занять, є в наявності заяви від батьків. В школі працює музей «Берегиня» під керівництвом вчителя математики Паснак О. І., який постійно поповнюється новими експонатами і є місцем проведення виховних заходів , що проводяться в школі. Хотів би відзначити роботу керівника гуртка Стецюка Романа Михайловича. Учні гуртка «Юний пожежний» під керівництвом Стецюка Р. М. зайняли 1 місце в міських змаганнях дружин юних пожежних і приймали участь в І турі обласного етапу «Дружин юних пожежних», який проводився в с. Голинь Калуського району. Учасники хорового гуртка під керівництвом Романа Михайловича приймали активну участь в концерті присвяченому Дню вчителя в м. Болехові, який готувала наша школа. Учасники вокальної групи зайняли І місце у пісенному конкурсі вокалістів «Пісенний водограй» у м. Болехів. Учасники гуртка гідно представляли нашу школу у творчому звіті. Цього я не можу сказати про роботу гуртка козацько – лицарського виховання «Джура» під керівництвом С. А. Певкіна. В змаганнях з пішохідного туризму наша школа у 2017 – 2018 н.р. не приймала, в зв’язку з тим, що не було виділено коштів. Але причина не лише в цьому, Сергію Анатолійовичу потрібно шукати інші підходи до роботи, щоб учні просились іти в похід, а не йшли з примусу.

Школа укомплектована педагогічними кадрами на 100%. Освіта всіх педагогічних працівників відповідає посаді предмету, який вони викладають. Плинність кадрів відсутня. На початку 2017 – 2018 навчального року освітній процес в школі здійснював 30 педагогічних працівників. В зв’язку з тим, що вчитель інформатики Пуняк Тетяна Богданівна знаходиться в допологовій і післяпологовій відпустці на посаду вчителя інформатики в початкових класах прийнято Федорко Марію Богданівну. Станом на 20 серпня 2018 року 3 вчителі знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до 3 років, 2- у відпустці по догляду за дитиною до 6 – ти років. В школі працює 6 вчителів пенсіонерів. Кількісний і якісний склад педагогічних працівників Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2017-2018 н. р.:

1. Кількість педагогічних працівників - 30, повну вищу освіту мають 28 педагогічних працівників, базову вищу –2 вчителі.

2. Стаж роботи:

до 3 років – 3 – 10%;

від 3 до 10 років – 5 – 16,7%;

від 10 до 20 років – 5 – 16,7%;

від 20 і більше – 17 -56,6%.

3. Якісний склад педагогічних працівників:

- «спеціаліст» -6– 20%;

- «спеціаліст ІІ категорії» - 2 – 6,7%;

- «спеціаліст І категорії» - 6 – 20%;

- «спеціаліст вищої категорії» - 16 – 53,3%;

- педагогічне звання «старший вчитель» - 11 – 36, 7%.

Управлінська діяльність дирекції школи спрямована на організацію дослідницької, науково – експериментальної роботи, впровадження в практику нових управлінських, педагогічних методик, оволодіння ефективними педагогічними технологіями, розробка системи діагностики й моніторингу. В основу діяльності педагогічного колективу покладено реалізацію програми «Підвищення ефективності навчально – виховного процесу через впровадження освітніх та управлінських інновацій». В школі протягом 2017-2018 н. р. проводилась певна робота на реалізацію вимог чинного законодавства щодо захисту інтересів неповнолітніх та забезпечення прав і свобод учасників навчально – виховного процесу. На обліку знаходиться: 1 дитина - позбавлена батьківського піклування; 7 - напівсиріт; 7 - дітей – інвалідів; 34 - дітей з багатодітних сімей; 23- дітей з малозабезпечених сімей; 1 – дитина, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи; 1 – дитина учасника АТО. Всі категорії дітей взяті під контроль. Складені акти матеріально – побутових умов. Питання соціального захисту відображено в Статуті школи, Правилах внутрішнього трудового розпорядку, колективному договорі між дирекцією та профспілковим комітетом, наказах, рішеннях. Дане питання стоїть на контролі в соціального педагога Тефнер Христини Богданівни. В школі організовано гаряче харчування учнів. Протягом 2017-2018 навчального року харчувались безплатно діти пільгових категорій – сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей та діти які мають інвалідність по захворюванню, пов’язаному з наслідками аварії на ЧАЕС, діти учасників АТО (на кінець навчального року 18 учнів) згідно з рішенням виконавчого комітету Болехівської міської ради від 27.02.2017 року № 1 «Про організацію харчування дітей дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів у 2017 році». В середньому в 2017 – 2018 році харчувалося безкоштовно 15– 20 дітей пільгових категорій. З 02 серпня по 17 серпня 2018 року на базі Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів працював мовний табір.

Обов’язкова ділова документація з кадрових питань ведеться відповідно до чинного законодавства. Трудові книжки та особові справи вчителів ведуться згідно існуючих вимог. Накази з кадрових питань видаються грамотно і облікуються в книзі наказів з кадрових питань та змін і доповнень внесених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1473 від 20.12.2011 року. Курсова підготовка та атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до річного та перспективного планів роботи. Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до вимог «Типового положення про атестацію педагогічних працівників», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930.

В 2017-2018 н. р. в школі атестувалось 3 педагогічні працівники. Згідно рішення атестаційної комісії І рівня Міжрічанської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 28.03.2018 року протокол №4 вчителю музичного мистецтва Стецюку Роману Михайловичу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» та присвоєно 9 т.р. керівника гуртка. Згідно наказу управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради від 10.04.2018 року № 106 «Про підсумки атестації педагогічних працівників та керівних кадрів у 2018 році вчителю фізики Певкіній Ларисі Йосипівні та вчителю математики Паснак Оксані Іванівні встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший вчитель».

В міжатестаційний період дирекцією школи здійснювався моніторинг професійних знань, якостей вчителя, результативності його діяльності, рівень загальної культури, морально – психологічні якості, участь у громадському житті. Дирекцією школи ведеться відповідна документація з питань атестації педагогічних працівників, видані накази «Про організацію та проведення чергової атестації педагогічних працівників у 2017-2018 н.р.» від 19.09.17р. № 142, «Про вивчення роботи педпрацівників, що атестуються в 2018 році» від 18.10.2017р. № 158, «Про результати чергової атестації педпрацівників школи у 2018 році» від 28.03.2018р. № 38. Вчителі, які атестувались на відповідність кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», відповідність педагогічного звання «старший вчитель» презентували свій досвід роботи в міжатестаційний період перед атестаційною комісією ІІ рівня при управлінні освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради. Вчителі, як нашої школи так і шкіл Болехівщини представляли свої презентації, ділились досвідом роботи, що в кінцевому підсумку дало непогані результати. При проведенні атестації слід більше уваги приділяти написанню вчителями докурсових завдань, покращенню матеріально – технічної бази кабінетів, впровадження в практику новітніх освітніх технологій, проведення уроків вчителями з використанням комп’ютерних програм з різних предметів. Майже кожного року наші вчителі атестуються на відповідність та присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», педагогічного звання «старший вчитель», але результати нашої роботи за 2017 – 2018 навчальний рік можуть бути кращими. Я маю на увазі результати олімпіад і конкурсів. У 2017 – 2018 навчальному році протягом жовтня – листопада учні 5-11 класів нашої школи брали участь у ІІ етапі олімпіад із 15 навчальних предметів та XVІІІ Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, VІІІ Міжнародному мовно – літературному конкурсі імені Тараса Шевченка, конкурсі «Як ти знаєш Біблію», конкурсі учнівських творів на морально – етичну тематику «Бог – Україна – Родина і я». ХVІІІ Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Ярика – І місце – Яремко Ірина Іванівна (3 клас), вчитель Штумпф Ганна Василівна. VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Тараса Шевченка – ІІІ місце – Шубин Андріана Русланівна ( 11 клас ) вчитель Чикаловська Галина Архипівна, ІІ місце – Сірко Андріана Володимирівна (9клас), вчитель Шопоняк Ніна Василівна. Конкурс «Як ти знаєш Біблію» - ІІ місце, Капець Марія Михайлівна ( 7 клас ), вчитель Настасяк Ганна Мар’янівна. Учні 4 класу приймали участь в олімпіаді серед учнів початкових класів «Обдарована дитина – 2018». Костів Роксолана зайняла ІІ місце з української мови (вчитель Цюкевич О. Ю.), Чикаловська Вероніка – ІІІ місце з математики (вчитель Чекаловська Т. Л.). За підсумками міського конкурсу Всеукраїнської історико – краєзнавчої експедиції учнівської та студентської молоді «Історія міст і сіл України» учениця 11 класу Шубин Адріана Русланівна зайняла ІІІ місце (керівник Настасяк Г. М.). Здавалось би в школі є всі умови для того , щоб показувати кращі результати: 53,3 % вчителів мають кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії», 6% вчителів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», багато учнів з навчальних предметів предметів мають 10 і 11 балів, а результати нікудишні.

Висновок тут один – більше уваги приділяти роботі з обдарованими учнями, працювати на результат, але прикривати свої недоліки в роботі, виставляти високі бали учням за знання, яких воно не отримали. Батькам зараз потрібні знання учнів, а не оцінки. Адміністрацією школи ведеться певна робота щодо залучення учнів до навчання, відвідування школи. Дане питання розглядалось на виробничих нарадах, класних, загальношкільних, батьківських зборах. Соціальним педагогом школи та класними керівниками 1-11 класів ведуться журнали обліку відвідування учнями школи. Про те дирекції школи слід звернути увагу вчителів на проведення тематичних рейдових перевірок і аналізувати відсутність учнів на уроках. Слід також аналізувати причини спізнень і вести тісну співпрацю з батьками (записи класних керівників в учнівських щоденниках, підписи батьків). Відвідування учнів повинен аналізувати й учнівський комітет школи. Результати рейдів – аналізів висвітлювати в загальношкільній пресі. В цілому відвідування учнями школи є задовільним. Ведення ділової документації дирекцією школи в основному здійснюється відповідно до Інструкції з ведення ділової документації в загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000р. № 240. З річним та перспективними планами роботи школи узгоджені плани роботи вчителів, класних керівників, методичних об’єднань, ради школи, учнівського самоврядування.

В школі успішно реалізовується річний план роботи школи. Школа працювала за складеним розкладом уроків, який затверджено в Держпродспоживслужби у м. Болехові. Дирекцією школи протягом 2017- 2018 н.р. здійснювався контроль за освітнім процесом, а також за виконанням нормативних, директивних документів та власних рішень. Ведеться журнал вхідної та вихідної документації. Протягом 2017-2018 н. р. проведено 9 засідань педагогічних рад, реалізація рішень педрад постійно контролюється дирекцією школи. Однак не завжди розробляються заходи щодо виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад. Дирекцією школи видаються обов’язкові накази на початок та завершення навчального року, здійснюються різні види контролю за навчально – виховним процесом: тематичний, поточний, узагальнюючий, вибірково – моніторинговий, індивідуальний, систематично відвідуються уроки, проводиться їх глибокий аналіз, створюються умови для зростання професійної майстерності вчителя. Налагоджена співпраця дирекції школи з органами місцевого самоврядування, громадськістю, церковною громадою. Проблеми школи вирішуються спільно з загальношкільними та класними батьківськими комітетами, радою школи. Налагоджена тісна співпраця дирекції школи, практичного психолога з учнівським та педагогічним колективами.

Освітній процес в школі протягом 2017–2018 н. р. здійснювали 30 педагогічних працівників. На належному рівні працюють вчителі початкових класів Штумпф Г. В., Савків Т. І., Галик О. М, Цюкевич О. Ю., Чекаловська Т. Л. Дані вчителі мають належну наукову, теоретичну підготовку. Постійно працюють над підвищенням свого фахового і професійного рівня, працюють творчо, формують розгорнуту навчальну діяльність (уміння вчитися) шляхом оволодіння організаційними, логічно – мовленнєвими, пізнавальними уміннями і навичками. У системі роботи вчителів значне місце займають інтерактивні методи і прийоми навчання, які спонукають учнів до творчої співпраці. Однак вчителям початкових класів слід більше уваги приділяти виробленню в учнів навиків каліграфічного письма, усних та письмових обчислень, навиків літературного мовлення. Викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури здійснюють вчителі Чикаловська Г. А., Шопоняк Н. В., Федорович О. В. згідно складених навчальних планів. Педагоги ведуть пошук ефективних методів навчання, активізують мисленнєву діяльність, використовують інтерактивні технології. На уроках використовують принципи науковості, доступності, вміло застосовуються проблемно – пошукові методи і прийоми, які сприяють мотивації до навчання. Велику увагу приділяють виховній меті кожного уроку, зв’язку з народною творчістю, звичаїв і традицій українського народу, повагу до літературних надбань інших народів. Потрібно більшу увагу приділити формуванню культури мовлення, збагаченню їхнього словникового запасу. Історію і правознавство в школі викладають Штумпф Ю. М.,Гайдаш Богдан Ігорович. Юрій Михайлович відзначається високим рівнем науково – методичної підготовки. Вчитель вчить учнів аналізувати власні висновки. Велика увага приділяється розвитку навичок роботи з картою. Учні вміють складати плани, тези, працювати з картами, таблицями, схемами, вміло використовуються між предметні зв’язки. Велика увага приділяється вивченню історії рідного краю, свого села, вчитель виховує в учнів почуття патріотизму, любові до України. Гайдаш Богдан Ігорович знає програмовий матеріал, володіє методикою викладання предметів історії і правознавства. На уроках вчитель формує в учнів уміння характеризувати явища і процеси суспільного життя. Встановлювати зв’язки між подіями. Проте Гайдашу Богдану Ігоровичу потрібно більше уваги приділяти знанню учнями фактичного матеріалу, привчати учнів до самостійної роботи з документами. Особливу увагу слід приділяти роботі з обдарованими учнями та їхній участі в предметних олімпіадах, більше уваги приділяти естетиці ведення записів в класних журналах, не змінювати на власний розсуд розклад проведення уроків. Географію та економіку в школі викладають Звіздарик В. П. та Настасяк Л. В.. Василь Петрович на високому рівні володіє програмовим матеріалом, методикою викладання географії та проводить уроки з використанням інтерактивних форм роботи з учнями. Його уроки відзначаються науковістю і доступністю викладення матеріалу, насичені наочністю, чіткістю івираженою впорядкованістю структури уроків. Настасяк Л. В. знає структуру, вимоги навчальної програми, ознайомлена з методичними рекомендаціями щодо викладання економіки і географії в школі. Переважною формою проведення уроку є урок – пояснення. Разом з тим вчительці слід звернути увагу на засвоєння учнями наукових термінів, роботі з картою. Звіздарику В. П. і Настасяк Л. В. слід більше уваги приділяти позакласній роботі учнів з географії, підготовці до участі в предметних олімпіадах. Уроки англійської мови проводяться на рівні сучасних вимог. Вчителі Білінська М. І. та Возна Л. Б. забезпечують єдність навчання, виховання та розвитку учнів, здійснюють міжпредметні зв’язки, застосовують парні, комбіновані, індивідуальні форми роботи, що сприяють підвищенням свого фахового рівня, педагогічної майстерності.. Вчителям слід більше уваги приділяти поповненню кабінету іноземної мови дидактичним і роздавальним матеріалом. Активніше працювати над самоосвітою, методичними рекомендаціями та новинками в галузі викладання іноземних мов. Вчителі математики Цюцюра Л. М., Паснак О. І., Кирик Л. О., вчитель фізики Певкіна Л. Й., інформатики Фединчук Л. М. мають добру науково – теоретичну підготовку, забезпечують засвоєння учнями основних математичних, фізичних понять, вміння працювати на комп’ютері, формування практичних умінь та навичок, передбачених програмою.Вчитель фізики Певкіна Л. Й. зайняла І місце у І турі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2018», приймала участь в обласному турі. Недостатньо здійснюється позакласна робота з математики та фізики. В практику роботи старшої школи необхідно впроваджувати модельне проектування навчального процесу. Вчителям математики необхідно попрацювати над оформленням кабінету математики, поповненням його дидактичним та роздавальним матеріалом. Вчитель хімії і біології Звіздарик Н. В. з педагогічною майстерністю дієво використовує форми, методи, прийоми викладання предметів хімії і біології, максимально враховує інтереси, нахили школярів, широко практикує активні форми роботи, що суттєво сприяє активній взаємодії вчителя та учнів. Вчителю необхідно звернути увагу на удосконалення практичних умінь учнів при розв’язуванні хімічних і біологічних розрахункових задач. Активізувати роботу по озелененню класних кімнат і коридорів. Позакласну роботу учнів з біології вчитель здійснює через роботу гуртків «Ековіт» та «Паросток». Християнську етику в школі викладає педагог – організатор Настасяк Г. М. Її уроки відзначаються високою науковістю і доступністю викладу навчального матеріалу, оптимальною насиченістю наочності з використанням додаткової літератури, а саме: «Біблії для дітей», «Новий Завіт», «Старий Завіт», «Біблійні історії» та ін. При проведенні занять вчителю слід більше використовувати ТЗН. Вчитель естетичного циклу Стецюк Р. М. навчальний процес будує на засадах гуманізму, поваги до особистості учня, формує культуру почуттів, збагачує емоційно – естетичний досвід. На уроках даного вчителя панує атмосфера співробітництва, що дозволяє найкраще розкрити творчі здібності учнів і викликати інтерес до навчання предметів даного циклу. Вчитель інформатики початкових класів Федорко Марія Богданівна добре володіє методикою викладання предмету в початкових класах. В доступній формі пояснює навчальний матеріал учням, здійснюючи при цьому індивідуальний підхід до кожного учня. На уроках трудового навчання – вчитель Лесів Любов Степанівна – особлива увага звертається на розвиток трудових навичок учнів, технічне мислення, профорієнтацію. Вчителька вчить учнів практично використовувати набуті навики і вміння в повсякденному житті. Вчителю трудового навчання необхідно вдосконалювати мелодику проведення уроків практичного характеру, активізувати між предметні зв’язки. Вчитель фізичної культури Микитишин Н. В. знає програму і методику проведення уроків фізичного виховання, дотримується головних вимог до сучасного уроку фізкультури. Під час проведення уроків акцентує увагу на формування навичок самостійних занять фізичними вправами, розвиток фізичних якостей, корекції постави, профілактики травматизму. Особливу увагу слід звернути на дотримання ТБ, посилити позакласну роботу з фізичної культури, готувати учнів для участі в міських змаганнях з різних видів спорту. Викладання предмету «Захист Вітчизни» здійснює Певків С. А в минулому кадровий офіцер. На уроках з предмету вчитель формує та удосконалює життєво необхідні знання, уміння і навички учнів щодо захисту Вітчизни і військово – патріотичного виховання. Проводиться робота по пропаганді військових професій, як результат багато випускників школи поєднують своє майбутнє з Збройними силами України. Слід звернути увагу по питанню наповнення кабінету необхідним унаочненням, дидактичним і роздатковим матеріалом.

Для ефективнішої організації навчально – виховного процесу в школі використовуються 21 комп’ютер, 2 принтери, 2 сканери, ксерокс. Школа підключена до мережі Інтернет. Приміщення школи відповідає вимогам та нормам Державних санітарних правил, нормам в питаннях охорони праці. Велика увага приділяється дотриманню правил електробезпеки. В усіх приміщеннях школи є відповідна маркеровка джерел електричного струму, проведено заземлення електроустановок. Розроблені посадові інструкції для всіх працівників школи з охорони праці і ТБ на робочому місці. У грудні 2017 року за сприяння народного депутата України Диріва Анатолія Борисовича, міського голови Мельника Б. М. начальника управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради Са.йка І. І. замінено 72 деревяних вікна на пластикові, та замінено 5 деревяних дверей на пластикові. Під час літніх канікул проведено поточний ремонт класних кімнат та адміністративних приміщень в школі. Планується повністю замінити освітлення коридорів школи, замінити газовий котел та розширювальний бак в приміщенні паливної школи.

Переглядів: 162 | Додав: 7klass_16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728